Sluit het Vraag het Hilde scherm
Hoi, ik ben Hilde en ik probeer op basis van uw onderwerp of trefwoord een antwoord te geven dat past bij uw vraag.

Sorry, op deze vraag hebben wij momenteel geen antwoord.

U kunt uw vraag anders formuleren of ga naar de klantenservice pagina om contact met ons op te nemen.

Veelgestelde vragen

Hoe meld ik een warmtestoring? (antwoord verborgen)

Dit kan 24 uur per dag, zeven dagen in de week via het nummer 0800-4823637.

Wanneer bel ik de storingsdienst? (antwoord verborgen)

Als u geen verwarming en warm water heeft. Heeft u wel warm water, maar doet de verwarming het niet? Dan ligt het hoogst waarschijnlijk aan uw binnenhuisinstallatie en belt u zelf een binnenhuisinstallateur. Bij eventuele lekkage van de warmteset belt u de storingsdienst. Dit kan 24 uur per dag, zeven dagen in de week via het nummer 0800-4823637.

Krijg ik een vergoeding als er een storing in de warmte is? (antwoord verborgen)

Alle verbruikers van warmte hebben recht op een vergoeding in geval van een langdurige storing. Dit is het geval als de levering van warmte voor een periode van 4 uur of langer aaneengesloten is onderbroken. Daarnaast zijn leveranciers verplicht tot het houden van storingsregistratiesysteem. Op basis hiervan kan de leverancier overgaan tot vergoeding. Zie de compensatieregeling (warmte - model compensatieregeling) op de pagina Voorwaarden en tarieven . Het verzoek voor compensatievergoeding vraagt u aan via onze Klantenservice. Geeft u daarbij aan de datum en tijd van de warmteonderbreking.

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur. Bel 088-6464100 of mail klantenservice@kringloopenergie.nl

Is HVC KringloopEnergie de vergunninghouder van GP Groot? (antwoord verborgen)

HVC KringloopEnergie is vergunninghouder voor de verkoop van elektriciteit voor de wederverkoper GP Groot. Mocht u via GP Groot elektriciteit hebben afgenomen en vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
U kunt uw vraag stellen door een e-mail te sturen naar klantenservice@kringloopenergie.nl. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen via 088-64 64 100. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur. U kunt ook contact opnemen met GP Groot via 088 - 472 00 00.
 

Waar kan ik mijn (jaar)nota's inzien? (antwoord verborgen)

In MijnKringloopEnergie (>mijn.kringloopenergie.nl/inloggen) kunt u alle nota's vinden. Zowel de nota's voor uw termijnbedragen als de jaarnota. Wanneer u betaalt via bankoverschrijving ontvangt u van ons een melding dat de (jaar)nota klaarstaat. Als u betaalt via automatische incasso, krijgt u alleen bericht wanneer uw jaarnota klaarstaat.

Hoe geef ik mijn verhuizing door? (antwoord verborgen)

Wanneer u gaat verhuizen helpt de klantenservice van HVC KringloopEnergie u graag verder.

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur. Bel 088-6464100 of stuur een mail aan klantenservice@kringloopenergie.nl.

 

Stel hier uw vraag

Velden met een * zijn verplicht.