Sluit het Vraag het Hilde scherm
Hoi, ik ben Hilde en ik probeer op basis van uw onderwerp of trefwoord een antwoord te geven dat past bij uw vraag.

Sorry, op deze vraag hebben wij momenteel geen antwoord.

U kunt uw vraag anders formuleren of ga naar de klantenservice pagina om contact met ons op te nemen.

Veelgestelde vragen

Krijg ik een vergoeding als er een storing in de warmte is? (antwoord verborgen)

Alle verbruikers van warmte hebben recht op een vergoeding in geval van een langdurige storing. Dit is het geval als de levering van warmte voor een periode van 4 uur of langer aaneengesloten is onderbroken. Daarnaast zijn leveranciers verplicht tot het houden van storingsregistratiesysteem. Op basis hiervan kan de leverancier overgaan tot vergoeding. Zie de compensatieregeling (warmte - model compensatieregeling) op de pagina Voorwaarden en tarieven . Het verzoek voor compensatievergoeding vraagt u aan via onze Klantenservice. Geeft u daarbij aan de datum en tijd van de warmteonderbreking.

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur. Bel 088-6464100 of mail klantenservice@kringloopenergie.nl

Waar kan ik mijn (jaar)nota's inzien? (antwoord verborgen)

In MijnKringloopEnergie (>mijn.kringloopenergie.nl/inloggen) kunt u alle nota's vinden. Zowel de nota's voor uw termijnbedragen als de jaarnota. Wanneer u betaalt via bankoverschrijving ontvangt u van ons een melding dat de (jaar)nota klaarstaat. Als u betaalt via automatische incasso, krijgt u alleen bericht wanneer uw jaarnota klaarstaat.

Hoe geef ik mijn verhuizing door? (antwoord verborgen)

Wanneer u gaat verhuizen helpt de klantenservice van HVC KringloopEnergie u graag verder.

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur. Bel 088-6464100 of stuur een mail aan klantenservice@kringloopenergie.nl.