Sluit het Vraag het Hilde scherm
Hoi, ik ben Hilde en ik probeer op basis van uw onderwerp of trefwoord een antwoord te geven dat past bij uw vraag.

Sorry, op deze vraag hebben wij momenteel geen antwoord.

U kunt uw vraag anders formuleren of ga naar de klantenservice pagina om contact met ons op te nemen.

Start klanttevredenheidsonderzoek HVC

dinsdag 04 april 2017

HVC en HVC KringloopEnergie zijn continu bezig om de kwaliteit van haar dienstverlening te optimaliseren. U, als klant, speelt hierbij een belangrijke rol en daarom hebben wij besloten om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Dit onderzoek is een vervolgonderzoek op het onderzoek wat is uitgevoerd in 2013. Door de meningen, ervaringen en het gevoel van klanten over onze organisatie te horen kan er een beeld worden geschetst hoe klanten de dienstverlening ervaren. 

Onafhankelijk onderzoeksbureau

Een onafhankelijk onderzoeksbureau Integron voert het klanttevredenheidsonderzoek uit. De resultaten van het onderzoek geven inzicht in wat goed gaat en waar verbetering mogelijk is. Er zullen prioriteiten worden bepaald om vervolgens zeer gericht aan de verbeterpunten te kunnen werken.

Klanten HVC en HVC KringloopEnergie

HVC energie beschikt inmiddels over bijna 8.000 energieklanten voor warmte of elektriciteit, bestaande uit particulieren, eigen personeel, zakelijk, gemeenten en waterschappen. Het klanttevredenheidsonderzoek vindt plaats van april tot en met mei 2017. Na een uitvoerige analyse kunnen de resultaten in juni worden teruggekoppeld. Voor het onderzoek wordt een aselecte groep respondenten benadert voor een zo representatief mogelijke uitkomst. U kunt als klant zijn van HVC of HVC KringloopEnergie een uitnodiging via de e-mail of per post ontvangen. Wij hopen van harte dat u de tijd neemt de vragenlijst in te vullen.