Sluit het Vraag het Hilde scherm
Hoi, ik ben Hilde en ik probeer op basis van uw onderwerp of trefwoord een antwoord te geven dat past bij uw vraag.

Sorry, op deze vraag hebben wij momenteel geen antwoord.

U kunt uw vraag anders formuleren of ga naar de klantenservice pagina om contact met ons op te nemen.

Storingen en Onderhoud

Tijdelijk geen warmte is onaangenaam. Voor de juiste oplossing is het belangrijk om te weten waar de storing vandaan komt. Is er sprake van een storing aan uw binnenhuisinstallatie, of is er iets anders aan de hand? 

Er kan een probleem optreden met de verwarming in uw woning. Heeft u bijvoorbeeld wel warm water, maar doet de verwarming het niet? Dan ligt het hoogst waarschijnlijk aan uw binnenhuisinstallatie en belt u een binnenhuisinstallateur.
Het kan gebeuren dat er een onvoorziene storing in het netwerk optreedt die leidt tot een onderbreking van de warmtelevering. Voor de juiste oplossing is het allereerst belangrijk om te weten waar de storing vandaan komt en om te controleren of er actuele storingen bekend zijn. Hieronder vindt u een overzicht van de actuele storingen of het gepland onderhoud. 

Actuele storingen en onderhoud

Bekijk hieronder welke geplande onderbrekingen (onderhoud) en storingen bekend zijn.

Gepland onderhoud september 2018 in een aantal wijken in Heerhugowaard (antwoord verborgen)

Eind juni 2018 start de inventarisatie voor onderhoudswerkzaamheden die gepland staan voor september 2018. Het gaat om een specifiek gebied in Heerhugowaard. Bewoners ontvangen informatie middels een brief.

Meer informatie volgt.

Storing warmtelevering

Heeft u geen warm water en wordt uw verwarming niet warm of heeft u een lekkage van de warmte-unit, bel dan de storingsdienst van HVC. Deze kunt u 24 uur per dag bereiken via het gratis telefoonnummer 0800-4823637.

 

Compensatieregeling

Wanneer er een storing in de warmtelevering van HVC optreedt zonder dat deze vooraf is aangekondigd en deze langer dan 4 uur duurt, dan heeft u mogelijk recht op een wettelijk vastgestelde standaard compensatie.  Deze vergoeding is bedoeld als compensatie voor het ongemak. Wanneer u recht heeft op de compensatieregeling krijgt u hier automatisch bericht van. U hoeft hiervoor niets te doen.  Heeft u geen bericht gehad, maar denk u toch dat u hiervoor in aanmerking komt, stuur dan een e-mail naar: klantenservice@kringloopenergie.nl. Vermeld in de mail de dag en de tijd van de storing.