Sluit het Vraag het Hilde scherm
Hoi, ik ben Hilde en ik probeer op basis van uw onderwerp of trefwoord een antwoord te geven dat past bij uw vraag.

Sorry, op deze vraag hebben wij momenteel geen antwoord.

U kunt uw vraag anders formuleren of ga naar de klantenservice pagina om contact met ons op te nemen.

Storingen en Onderhoud

Actuele storingen en onderhoud

Bekijk hieronder welke geplande onderbrekingen (onderhoud) en storingen bekend zijn.

 

Dordrecht: onderhoud op 19 november (antwoord verborgen)

Gepland onderhoud op 19 november
Orionstraat 54, 56 en 58 van 09:00 tot 13:00.

Schorpioenstraat 58, 60 en 62 van 10:00 tot 14:00.

Leeuwstraat 89, 91 en 93 van 12:00 tot 16:00.

Geen verwarming en warm water
Tijdens de werkzaamheden kunnen we geen warmte leveren. Daarom kunt u tijdens deze uren geen gebruik maken van de verwarming en warm kraanwater.

Eerder of later
We zetten ons in om de werkzaamheden zo snel mogelijk uitgevoerd te hebben. Maar we weten van tevoren nooit exact hoe lang de werkzaamheden duren. Soms duren de werkzaamheden korter en kunt u al eerder gebruik maken van warmte. Vanzelfsprekend zetten wij ons in om het ongemak voor u tot een minimum te beperken.

Vragen of opmerkingen?
Voor vragen of opmerking over de warmteonderbreking kunt u op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur contact opnemen met onze klantenservice via 088 - 64 64 100. Buiten kantooruren is onze storingsdienst beschikbaar op 0800 - 48 23 637.

Waar komt de storing vandaan

Tijdelijk geen warmte is onaangenaam. Voor de juiste oplossing is het belangrijk om te weten waar de storing vandaan komt. Is er sprake van een storing aan uw binnenhuisinstallatie, of is er iets anders aan de hand?
Heeft u bijvoorbeeld wel warm water, maar doet de verwarming het niet? Dan ligt het hoogst waarschijnlijk aan uw binnenhuisinstallatie en belt u een binnenhuisinstallateur.
Het kan gebeuren dat er een onvoorziene storing in het netwerk optreedt die leidt tot een onderbreking van de warmtelevering. Voor de juiste oplossing is het allereerst belangrijk om te weten waar de storing vandaan komt en om te controleren of er actuele storingen bekend zijn.

Storing warmtelevering
Heeft u geen warm water en wordt uw verwarming niet warm of heeft u een lekkage van de warmte-unit, bel dan de storingsdienst van HVC. Deze kunt u 24 uur per dag bereiken via het gratis telefoonnummer 0800-4823637.

Compensatieregeling
Wanneer er een storing in de warmtelevering van HVC optreedt zonder dat deze vooraf is aangekondigd en deze langer dan 4 uur duurt, dan heeft u mogelijk recht op een wettelijk vastgestelde standaard compensatie.  Deze vergoeding is bedoeld als compensatie voor het ongemak. Wanneer u recht heeft op de compensatieregeling krijgt u hier automatisch bericht van. U hoeft hiervoor niets te doen.  Heeft u geen bericht gehad, maar denk u toch dat u hiervoor in aanmerking komt, stuur dan een e-mail naar: klantenservice@kringloopenergie.nl. Vermeld in de mail de dag en de tijd van de storing.