aanvraag van bouwwarmte en kopersinformatie
Op deze pagina vind je belangrijke documenten voor jou als bouwaannemer, projectontwikkelaars of verhuurder om tijdens de bouwwerkzaamheden gebruik te maken van onze warmte. Ook tref je informatie voor de kopers.
Stap 1 - aanvraag bouwwarmte
- Weergave/tijdlijn van het aanmeldproces bij nieuwbouwsituatie
- Aanvraag levering warmte tijdens bouwwerkzaamheden
- Check de aansluitvoorwaarden via de pagina downloads en links
Stuur de aanvraag met een adressenlijst en de naam van de projectleider van HVC die over deze locatie gaat via de mail naar info@hvcenergie.nl.
Stap 2 - Bouwerapp
Als jouw aanvraag in behandeling is genomen, dan kun je de Bouwerapp gebruiken voor het aanleveren van de meterstanden die zijn opgenomen bij de sleuteloverdracht. Ook kun je inzien via de Bouwerapp of bewoners al een contract met HVC hebben voor de levering van warmte. Zo niet, dan kun je vanuit de app meteen een bericht naar het opgegeven mailadres van de bewoner sturen, zodat hij/zij een link ontvangt om zich alsnog aan te melden. Voor het gebruik van de app, neem dan per mail contact met ons op.
Stap 3 - informatieverstrekking aan kopers
- Stuur uiterlijk 4 tot 6 weken vóór sleuteloverdracht aanmeldinformatie aan de kopers. Zij hebben dan voldoende tijd om zich voorafgaand aan te melden via hvcgroep.nl/aanmelden. In verband met de AVG mag HVC niet zelf de contactgegevens van de bewoners ontvangen, daarom moet de aannemer/bouwer/verhuurder dit doorsturen.
- De klantbrochure die we voor warmte gebruiken. De bedragen die bij het geschat verbruik horen, ziet men op de aanmeldpagina.
Zie ook tarieven. - Dit servicekaart die bij de warmte-unit aanwezig hoort te zijn.