Warmte aanvoer en afvoer

aanvraag van (bouw)warmte tijdens bouwwerkzaamheden

Op deze pagina vind je belangrijke documenten voor jou als bouwaannemer, projectontwikkelaars of verhuurder om tijdens de bouwwerkzaamheden gebruik te maken van onze warmte.

Benodigde documenten/formulieren

Stuur de aanvraag met een adressenlijst en de naam van de projectleider van HVC die over deze locatie gaat via de mail naar info@hvcenergie.nl

Bouwerapp

Als jouw aanvraag in behandeling is genomen, dan kun je de Bouwerapp gebruiken voor het aanleveren van de meterstanden die zijn opgenomen bij de sleuteloverdracht. Ook kun je inzien via de Bouwerapp of bewoners al een contract met HVC hebben voor de levering van warmte. Zo niet, dan kun je vanuit de app meteen een bericht naar het opgegeven mailadres van de bewoner sturen, zodat hij/zij een link ontvangt om zich alsnog aan te melden. Voor het gebruik van de app, neem dan per mail contact met ons op.

Informatie voor bewoners

  • De digitale informatie die we aanleveren bij de bewonersbegeleiding van aannemers/bouwers/verhuurders. Bij voorkeur sturen we dit zo’n 4 tot 6 weken voordat de sleuteloverdrachten plaatsvinden. Bewoners hebben dan voldoende tijd om zich voorafgaand aan te melden via hvcgroep.nl/aanmelden en dan zijn we ook niet te ver van tevoren. In verband met de AVG mogen wij niet zelf de contactgegevens van de bewoners ontvangen, daarom moet de aannemer/bouwer/verhuurder dit document doorsturen.
  • De klantbrochure die we voor warmte gebruiken. De bedragen die bij het geschat verbruik horen, ziet men op de aanmeldpagina. 
    Zie ook tarieven.
  • Dit servicekaart die bij de warmte-unit aanwezig hoort te zijn.